tralalalalaa

Hej på're.
Nu sitter jag här i vårat datorrum, med en sprillansny laptop framför mig.
Lycka, säger jag bara!
Äntligen slipper man den gamla skitdatorn.
Ljudet på den här är väl sådär, men jag orkar inte bry mig.
Allt annat är ju så lymla sköönt! ;)
För övrigt så är jag sjuk.
De bröt ut igår i Bollnäs, å nu är halva halsen helt sjuk!
Plus att jag har hicka.
Men de ska jag absolut inte haka upp mig på.
Ska fokusera mig på att bli frisk till imorrn, KONFAHAJK!
Och sen på lördag blir det Praise.
Underbart! :)

Hursomhellst, nu ska jag ta å fippla och undersöka lite på det här nipponpipponet.
Har aldrig haft Vista förr så. Vi hörs väl. ;)


Kram, Adina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0