the most human color, blue.

Hej.
Sitter i köket och nöter Regina Spektors senaste album Far.
KÄRLEK, stavas det.
Min dag har stort sett bestått av 3 delar.

- Kamratstödjarmöte från 8 till 1.
- Konfa.
- Picnik.com.



Haha, men jag ska berätta lite mer kanske.
Fick skippa sovmorgonen eftersom det var Kamratstödjarmöte under hela dagen.
Det var kul, det känndes bra och man blev lite mer insatt eller vad man nu ska säga.
Pratade, gick igenom vad vi gör, knäppte kort, lekte, gjorde afficher, diskuterade lite och så.
Slutade som sagt vid 1 och då väntade jag och Ida på Hanna så stack vi iväg på konfa.
Började med bibellektion, sen vart det fika och efter det gjorde vi en lek.
Var meningen att jag skulle vara med Mathilda också men hon kunde inte,
så jag satte mig vid datorn och jollade med picnik istället. haha.
Och här sitter jag nu och kände för att skriva ett blogginlägg.
Duktigt må jag säga.

Bara för att inlägget inte ska bli så stramt så kan jag lägga upp några picnik bilder, ursäkta mig. haha.

 
Insperation från Regina Spektor - Blue lips.
En av favortlåtarna på albumet.


Haha, en lite .. speciell bild kanske.
Bara för att visa min enorma kärlek till min tillfälliga mobil.

Usch vad oerhört generös jag är som lägger upp sånna här groteska bilder, haha.

 

 

Näe, nu blire inge mer i det här inlägget.

Ses när nästa inlägg kommer.

 

- Adina

 

Copyright Adina Ståhl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0