ojojoj, så jag kan.

00:56
Hej. Nu sitter jag här med datorn på magen och kom hem från 12an för ungefär en halvtimme sen.
Dom fick stänga en timme tidigare pga av att någon lustig liten filur tyckte det var skitkul att släppa en stinkbomb.
Och hur onödigt jag tycker det är med sånt, det ska inte diskuteras nu. :)
För övrigt har kvällen varit helt makalöst grym! Det där med skjutsen löste sig, Hanna och Andreas var så gullig och hämtade mig. Väl hemma hos Hanna så gjorde vi inte så fasligt mycket. Vi lyssnade på Hillsong och skapade egna glasskonstverk, bättre kan det inte bli, eller hur? ;) Kommer kanske nån bild sen, men jag kan inget lova.
Sen bar det av till Linda och i väntan på att hon skulle bli färdig så kastade jag boll med Ammi, fyyy vilken go jänta! Man vill äta upp'na. haha :)
Tolvan var trevlig den med, vi hade det så mysigt så och satt bara och pratade. Lite extra cred till Rickard som faktiskt orkade komma och var så social med oss. Guldstjärna till han. =) Men ja, efter det kom stinkbomben och där tog det liksom slut.
Barnvälsignelse för Theo imorgon iallafall. Mysigt. :) Fast jag måste upp rätt tidigt, tyvärr. Men sånna smällar får man ta. Sen tyckte jag att jag var hemskt duktig som uppdaterade så frivilligt idag. Applåder, tack.
Men nu är det dock dags att göra någonting annat.
God natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0