längre än väntat

Hejsan. Kom hem från kyrkan för ungefär en halvtimme sen. Det blev lite längre än vad jag hade trott.
Efter mötet hade släkten lite fest på nedervåningen med trerättersmiddag och mys. :)
Så hittade vi Korsklubben. En klubb som bl.a. jag , Simon och Emma grundade för flera år sedan. De va gött, lite nostalgiskt så där. ;)
Sen när jag kom hem så kom Linda och hämtade sina glosor som hon hade glömt i min väska, haha.
Och det var allt i princip, haha.
Jag orkar inte med en ny skolvecka för att vara ärlig! Jag vill ha jullov och födelsedag, jul, nyår och hela köret.
För att inte glömma jul-och nobelfesten. Det kommer bli fasligt roligt! Men för att se det positiva så kan jag ju hälsa att det är första advent i helgen. PLUS sista Praise Explosion innan uppehållet. Kan ju inte gå fel.
Här är då klänningen. Den är väldigt mycket snyggare irl om man frågar mig. ;)
Trött är jag också, nå så fruktansvärt! Och min arm har en mild form av kramp, med sånna smällar för man ta. ;)
Jag tror kvällen ska spenderas framför datorn och en eventuell dusch. Man BEHÖVER faktiskt till att vara död på helgen också. (: Kan hända att jag skriver något mer ikväll, de känns nästan som så.
Men så länge, tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0