jacobPH, jacobPH. bernt, bernt, beeernt!

Hej Hallå. Ansträng er inte ens att försöka förstå rubriken.
Det är ensamrätt på den för mig och Frida skulle man kunna säga. ;)
Jag har ärligt talat ingen lust eller ork till ett långt invecklat inlägg. Speciellt inte nu på kvällen.
Har spenderat hela dagen hos Frida, skönt att vara bara vi två ibland. Händer nästan aldrig nu för tiden.
Vi spelade DS större delen av tiden. Sjukt härligt. Mario Cart gillar vi!
Satt där och pratade, skrattade, spelade DS som sagt, satt vid datorn och gick ut med Bamse.
Sinnessjukt vad kul man kan ha! Våra idéer och fantasier. Alltså, jag tror inte det finns något stopp!
Gick hem efter promenaden, men jag glömde ju så klart mobilen hos Frida.
Och det är klart att man blir jätte smssugen just då! Så hon fick möta mig med den. (a)
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Datorn. Skola. Ja men det gamla vanliga.
Jag tror faktiskt att jag ska dricka en massa vatten innan jag somnar. För det enda som får upp mig på morgonen är när jag behöver gå på toa. Vi har alla våra knep, eller hur? ;)

Sen är det som så att jag har kommit på en sak. I jul och i födelsedagspresent önskar jag mig som mest en massa spel! Jo, jag vet att jag är en nörd. :)
Men jag vill ha Band Hero, The Sims 3, Nintendo DSi. Haha, jaa du. Men man tycker att jag borde få något av dom, eftersom jag har de stora presentdagarna så pass nära varandra.
Önskade mig en kamera först också, men jag kom fram till att jag egentligen inte behöver en. Folk kan ju skicka bilder istället. ;) Och till mitt försvar har Nintendo DSi inbyggd kamera (a) xD
Nu när vi ändå kom in på önskelistan så kan jag hälsa att jag önskar mig en upplåsning (man kan inte säga så, eller hur?) till mobilen. Den är telialåst, och det suger rätt hårt.
Hoppsan, det blev visst ett skapligt långt inlägg ändå.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0