dagens dresscode eller någonting i den stilen, hah

God kvälls. Jag behöver inte ens påpeka de faktum att jag är urusel på att uppdatera, den vet ni redan så väl.
Så låt oss strunta i de å så säger vi att jag är jättemega-aktiv på min blogg. :)
Idag åkte jag, mamma och hanna till bollnäs.
Jag hittade en klänning att ha på mig till jul-och nobelfesten, julafton och nyårsafton. :)
Sen hade jag ju tänkt åka till min käre vän Hanna och vara på 12an med henne och Linda ikväll.
Det ser dock inte så ljust ut nu, för pappa har bilen och han känner inte för att ha på sin mobil. yey.
Men vi får helt enkelt se hur den här kvällen slutar.
Yoshi får bli min kompanjon för kvällen i alla fall, oavsett vart kvällen leder mig. ;)
Oh, så oerhört bedårande. Eller hur? ;)
Adjöken säger jag bara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0