Svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebanan.

God morgon.
Vaknade för en timme sen, och har världens morgonfrilla. [y]
Igår kväll/natt var riktigt rolig!
Träffade mycket folk på persmässan och hade kul å allt. haha :)
Nina (artisten) var bra och de var härligt drag. Jag , Mathilda och Lollan rockade loss! haha, yeah.
Jag orkar inte skriva speciellt invecklad, är rätt slut. ;)
Men ja, vi var lite social med olika folk, dansade både på logen och discot. Förstå vad discot var tråkit, haha.
Logen däremot, de är grejer! Dansade där inne med Frida och Sara, och mina partners såklart. ;)
Mathilda lärde mig en dans, haha. De var verkligen kul. ;)
Men ja, nu är jag rätt slutkörd och min hjärna har fasnat på "svennebanan", den är ju så härlig. :)
Blev dock inga bilder. Skulle fiska upp kameran och knäppa lite kort, går några sekunder, sen tog batteriet slut.
Trevlans, inte. :) Men ikväll på Kevin Borg ska det nog bli lite bilder. ;)
Det blev ett rätt kort och tråkit inlägg det här. Men mer än så orkar jag inte.
Ha det så bra!

- Adina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0