jag vet de är lågt å be, men jag skiter i de

God morgon!

Ett litet grattis till mig som uppdaterade 2 dagar i rad?
Satt uppe igår och försökte fixa mig en snygg layout, de gick faktiskt rätt bra.
Det enda lilla problemet är ju då att "menyn" på sidan fortfarande är orange, vilket den inte borde vara.
Men jag hittar ingen kod till den som ja kan ändra, å ja vet inte heller vad den så kallade "menyn" heter egentligen,
så jag får lixom ingen hint heller. Dumma invecklade design-grejer. Vet ni hur ja ska göra? KOMMENTERA!
Aja, hursom hellst (jag har absolut ingen aning om de sitter ihop eller va de nu gör ;p) så ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, möjligtvis att jag damsuger hela huset oxå, ja får ju en hundring - ytterst frestande.
Men sen drar jag och Frida till Linnéa's för där är det rea och Frida fick presentkort när hon fyllde år.
Jag har siktat in mig på en byxdress ett bra tag nu, så den ska jag nog köpa. ;)

Jag känner att en vinst på triss eller något liknande inte skulle sitta heelt fel nu, de blir ju både Kupolen med familjen och Gbg med Anna sen i sommar oxå, sen får vi ju inte glömma Högmarsö med Sara och Frida någon gång i augusti oxå. :)

Ja du, jag låg och kollade på Vänner igår på min dvd och så kliar jag mig på ryggen och nånting lossnar.
Se jag tar de och kollar va de är, de ser ut å känns som typ, sån där tunn plåstertejp.
Så jag kollar i spegeln och vad ser jag? Jo, båda axlarna och skulderbladen har flagna(stavas de så?).
Det har aldrig hänt mig förr, förstå vad de kliade!
Hrm, jag tror inlägget får sluta här. Måste gå och göra mig iordning snart.

// Adajjna

Kommentarer
Postat av: Linda

du som säger att du inte är bra på att designa!? :O xD ;)

2009-07-03 @ 11:18:29
Postat av: Adina

..men ja ÄR du inte de! xD

2009-07-03 @ 16:38:58
URL: http://adajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0