it's a good thing tears never show in the poring rain.

God kväll.
Persmässan vart en hit. Jag gick då till slut med Mathilda och Frida, trevligt trevligt.
Kevin var otroligt bra, min hals mår inte så bra nu om man säger så. ;)
Det blev en massa dans på både Logen och på Discot.
Mycket roligare på discot den här gången, roligare på Logen med. Jag tror jag va på mera partyhumör igår äån i förrgår.
Jag knäppte enbart en bild på Kevin, haha. Men det fick duga eftersom jag ville kolla och sjunga med å allt också.
Vid 1 då de stänge åkte vi med Mathilda så skjutsade hennes pappa hem mig och Frida, till Frida. ;)
Kom in, tog lite blåbärspaj och mycket vaniljsås och gick upp. (a)
Så där satt vi och lyssnade på musik, åt paj och snackade och skrattade, högst trevligt! :)
Vid halv 4 kröp vi ner i varsin säng med snackade en bra tag till.
Somnade med kläder och smink på, haha. yeah.
Men vi hade verkligen skitkul! :D

Vaknade vid 12 sen idag då och vi har i princip inte gjort någonting. Läst, pratat, degat.
Spelat schack har vi gjort, haha. Första omgången gick väl sådär, Frida vann på en gång. (a)
Men andra tog sin tid och Frida ledde stort, men tillslut var det ändå jag som tog hem segern, haha. ;)
Stack hem vid 5 och då gick jag ner till Hanna och kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen-dokumentären som hon hade spelat in eftersom vi var på bion då. ;)
Å så vart det lite Scrubs. Å ja, nu sitter jag här.
Jag har absolut ingen lust att blogga just nu, men jag tvingar mig själv, annars blir det ju aldrig av.
Ha de så trevligt. Kommer lite få bilder.

/ Adina


Frida, Jag och Mathilda.


Kevin Borg, mina damer och herrar!


.. så länge höll mitt tålamod, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, hoppas din hals blir bättre snart =)

2009-07-27 @ 15:18:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0