i'll be there for you, when the rain starts to fall

god morgon.

hoppsan, glömde bort de faktum att jag hade gett bloggen en andra chans och inte har övergett den.
tjaa, vaknade för ca. 35 minuter sen, 11 exakt. :)
Så då gick jag ner till datorn och här sitter jag nu.
igår var jag med mathilda, trevlig kusin de där. ;)
vi hade kul som vanligt, åt korv, sjöng, flummade en smula, spelade sims 2 i massor, kollade på psych och hade de trevligt.
när hon åkte vid 9 så började jag spela sims, till 12. å nu är jag skiträdd för att de inte sparades,
å min familj var skitbra ;o
hursomhellst, idag så ska jag spela ännu mera sims, jag har lärt mig att de kan vara skitkul, haha.
oh! någon som vet vad man ska göra om man har SUPERont i hela ryggen och nacken? KOMMENTERA!
efter det ska jag nog kolla om frida har kommit hem från lägret, vi har vart lite osocial under sommarn känner ja.
och imorrn går det ju inte, för då ska jag och mathilda gå på Harry Potter och HALVBLODSPRINSEN! oh, de kommer vara underbart (Y) :D Och i övermorrn går de inte heller, för då ska anna gå med mig på Harry Potter och HALVBLODSPRINSEN!
haha. :) 17-20 åker jag och Anna till Göteborg om ni få läsare ville veta. ;) Hoppas att de inte blir nå joll med tåget, för vi ska åka själv. heh, lycka till säger jag bara.
hur kom jag in på de här? ah, justia! ja vill vara med frida. x)
OTROLIGT KUL att veta! inte :)
Aja, nu ska jag ta och spela lite mera Sims, höhöhöhöh 8)

- Adina Ståhl.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

nu var det ju dåligt uppdaterat iaf

2009-07-18 @ 10:38:08
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Leia

The sims är kul. Synd bara man tröttnar så fort på det. :S

2009-07-19 @ 19:39:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Adajjna

1. Japp. Jag är ingen bra uppdaterare, haha.

2. Ja, sims är fruktansvärt kul när man har kommit in i det. Jag har dock ett fusk så att jag kan dra upp mätarna om det blir föör stressigt. Då orkar man med det lite mera. ;)

2009-07-24 @ 15:19:40
URL: http://adajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0