honestly, you're carefree.

Hallå där.
Nu sitter jag i nyduchat/inpackat hår och väntar på att Lollan ska komma.
Persmässa ikväll, ojojoj. Förstå vad kul!
Ikväll ska jag gå med Mathilda och Lollan.
Imorrn dissar Lollan oss, så då går jag och Mathilda själv. ;)
Hanna får bli min staylist för kvällen, höhööhhöhööhöhöhöh.

Igår var det crusing. Jag har aldrig gått på det förr, så Mathilda lovade mig en äkta crusing-kväll. ;)
.. De blev ju som det blev, haha.
Träffade Emmy, Emma och Tilde där, så vi drog till Pelles och åt glass.
Det var riktigt skoj, Tilde är efter. Haha. :)
När vi hade suttit där ett tag så drog vi till Mathilda, dom andra ville dit å kolla. På Emil kanske? haha
Hursomhellst. Där satt vi ett tag å prata och hade de trevligt 8)
Sen måsta jag sticka hem och vara frisör åt Hanna, färgade hennes hår.
Personligen tkte jag hon passade väldigt bra i det och är nöjd med mig själv. ;)

Jaja, mina blogginlägg är inte speciellt intresanta, inte alls faktiskt.
Men det kan ju bero på att jag inte är en speciellt intressant person, haha.
Man får väl helt enkelt skylla sig själv om man läser den.
Nu fick jag ett sms av Lollan som skrev att hon kommer snart, så jag antar att de är så då. ;)
Om jag känner mig ödmjuk och så så kanske det kommer lite bilder från ikväll sen, imorrn. ;p

Men nu ska jag ta och göra någonting annat, haha.
Sköt om er väl. ;)

- Adina "Mrs. Finnigan"  (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0